چشم به راه

توکلّت علی اللّه

1394/9/14 11:34
نویسنده : طاهره
397 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم خسته ام ...

گفت: از رحمت خدا نا امید نشوید( زمر ۵۳)

گفتم انگار مرا فراموش کرده ای ...

گفت: مرا یاد کنید تا یاد شما باشم ( بقره ۱۵۲) 

گفتم چه دل بزرگی داری ! تو خدایی و صبور٬ من بنده ات هستم و ظرف صبرم کوچک است یه اشاره بکنی تمومه!! 

گفت: شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه ( بقره۲۱۶)

گفتم دلم گرفته...

گفت: باید به فضل و رحمت خدا شاد باشید (یونس۵۸)

گفتم اصلا بیخیال توکلّت علی اللّه 

گفت: خدا توکل کنندگان را دوست دارد( آل عمران ۱۵۹)                                                 

            niniweblog.com

                                                                                                                                                                             Image result for ‫توکلت علی الله‬‎                                                                             

               

             niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن
6 دی 94 12:42
سلام طاهره جان انشالله حاجت روابشی...نه گلم اونی که گفتی نیستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم به راه می باشد